Friday, September 18, 2009

一位特別的客人

今天替一位特別的客人,做了一個特別訂造的 Laptop Sleeve (No.13),她選用了紅色波點做裡布,令人一打開時的感覺很開心 ^o^ 
前两天,她來電時對我說:「其實我唔係用嚟放電腦用嘅,但因為見到個款,我真係好鍾意,好鍾意呀!於是便諗吓可以用來放咩呢?」接着她便對我再說:「唔!結果比我諗倒喇!可以用嚟放我每日返工都要攞嘅folder呀!......」
好多謝呢位好朋友兼客人,她令我知道,我做出來的東西,可以為佢上班時帶來多一點的樂趣,令我都感覺到很幸福啊!


No comments:

Post a Comment